Reklamacje / Zwroty
1. Reklamacje w zakresie zakupów dokonanych w Sklepie internetowym należy zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail): reklamacje@digit-al.pl
2. Reklamację uważa się za skutecznie złożoną w terminie 5 dni roboczych od dnia zrealizowania przez DIGIT-AL zamówienia Klienta.
3. DIGIT-AL rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni roboczych, przy czym odpowiedź na reklamacje może zostać udzielona za pośrednictwem środków indywidualnego porozumienia się na odległość, tj. korespondencji e-mail. Prawo dochodzenia w postępowaniu sądowym roszczeń wynikających z umowy zawartej w ramach Sklepu internetowego przysługuje Klientowi po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego.
4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji strony ustalą sposób jej załatwienia (modyfikacja rozwiązania, zmiana ceny, bonus/rabat na kolejne zakupy, zwrot).